Ana içeriğe atla

BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNERİ

NEDEN BAŞARI PSİKOLOJİSİ?

Deneyimsel Tasarım Öğretisi BAŞARI PSİKOLOJİSİ programı başarı stratejilerini içeren bir seminer programıdır.

Başarı denen kavram, insanın belirlediği hedefe varması demektir.

Peki, belirlediğim hedefe varmak için hangi yollardan geçmem lazım?

Hangi zorlukta veya fırsatta nasıl tepki vermem gerekiyor?

Başarıya giden yolda adımlarımın büyüklüğünü nasıl ayarlayacağım?

Bu yolculukta kazanırken neye, harcarken nelere dikkat etmeliyim?

Başarılı olmak kadar başarılı kalmak da önemliyken, nasıl başarılı kalabilirim?

En önemlisi;

Emek harcadığım, koşturduğum, belki de uğruna geceler boyu uyumadığım, günlerce çalıştığım, ter döktüğüm hedefim benim hayrıma mı?

Yoksa kendi kuyumu kendim mi kazdım?

Bu soruların ve insanın aklına gelmeyen birçok sorunun yanıtlarını, birebir stratejilerle öğrenebileceğini bir eğitim.

BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNERİNDE BİZİ BEKLEYEN BAZI KONU BAŞLIKLARI

Deneyimsel Tasarım Öğretisi Nedir?

Süreç Yasası (Başarının Aşamaları)

Hamle Yasası (Başarı Stratejileri)

Yön Yasası (Hedef ve Hedef Belirleme Stratejileri)

Üretim-Tüketim

Bedel ve Beklenti

BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNER PROGRAMININ KURUMA KAZANIMLARI NELER?

Kurumlar, kültürleri olan, ticari ve organizasyonel hedefleri gerçekleştirmek için çalışan, bunları yaparken sürdürülebilir başarıyı hedefleyen topluluklardır.

Tam da bu noktada Başarı Psikolojisi programı kurum çalışanlarına vereceği birbirinden değerli stratejilerle üç yüz altmış derecelik bir perspektifte ve her kulvarda başarıyı amaç edinmiştir.

  • Çevik bir organizasyon için çevik ekiplerin oluşmasında,
  • Şirketin hedeflerine ulaşırken çoklu görev yürütmede,
  • Başarıyı hedeflemiş bir zihniyetin tüm organizasyonda yer almasında,
  • Görev, sorumluluk bilincinin pozitif yönde artmasında,
  • Oluşabilecek olumsuzlarda en az zararla en yüksek faydayı gözeterek çözümün deşifre edilmesinde,
  • Ekip olabilme, ekip olmanın gerçekten ne demek olduğunu içselleştirme konusunda

Bunlarla birlikte kurumsal başarıyı getiren birçok kritik dönemeçte yol gösterici bir kılavuz olacaktır.

BAŞARI PSİKOLOJİSİ SEMİNER PROGRAMININ BİREYLERE KAZANIMLARI NELER?

Hayatta her insanın isteğidir mutlu ve başarılı olmak!

Problem şu ki, bazen karşılaştığımız engelleri aşıp mutluluğa ve başarıya giden yolu bulamıyoruz ya da doğru yol olduğunu anlayamıyoruz.

Başarı Psikolojisi tıpkı bir ralli pilotunun yanındaki yardımcı pilot gibidir.

Başarıya giden yolda başımıza istenmeyen olaylar gelmeden, olmaması gereken zorluklar yaşamadan neler olabileceğini anlatır ve çözüm yollarını sunar, stratejiler verir.

  • Sevilen davranışları kazanıp, sevilmeyen özellikleri bırakma,
  • Başarıya giden yoldaki stratejilere sahip olabilme,
  • Öngörülü olma ve her konuda olasılıklara karşı önceden tedbir alabilme marifeti,
  • Karşılaştığımız olaylardaki mesajları, iz ve işaretleri daha doğru yorumlayabilme,
  • Doğru mu yapıyorum yanlış mı sorgulamasından, neyi neden yaptığını çok iyi bilen noktaya gelebilme,
  • Stresi yönetebilme ve motivasyonu en etkili şekilde kullanabilme marifeti

ve daha fazlasını kazandıracak bir program.

Kimlerin bu programa ihtiyacı var;

Hayatın içinde olan, hedeflerine ulaşmak isteyen, kalıcı başarıyı yakalamak isteyen, birey değil takım olabilmenin stratejilerine ulaşmak isteyen herkes bu programa katılabilir. 


Yorumlar

  1. İnsana gerçek Amacını hatırlatan ve ona nasıl ulaşacağının yöntem/lerini de veren ve kişiye dününden daha iyi olmakla ilgili daha bir çok kazanım sunan, çok iyi bir program.

    YanıtlaSil
  2. Adım adım yöntem veren, tek eğitim ve benzersiz…

    YanıtlaSil
  3. İçindeki konular çok çekici..

    YanıtlaSil
  4. Yanımda oturmuş bana yolu gösteren bir yardımcı pilot... Çok iyi olurdu gerçekten.

    YanıtlaSil
  5. Başarılı olduğum süreç gerçekten hayatım için iyi mi, kötü mü?
    Bu sorunun gerçek cevabını merak edenlere…

    YanıtlaSil
  6. Gerçek Başarı gerçektende amaç edindiklerimizden çok uzakmış meğer. Sopanın ucundaki havuca koşan atlar misaliymiş bizimkisi, asla tatmine ve başarıya ulaşamayacak bir hayatmış. Keşke herkes bu gerçeklerle tanışabilse...

    YanıtlaSil
  7. Programdan elde ettiğimiz çıkarımları hayatımızın her alanında uygulayabiliyoruz. İnsan her zaman bir işe başlıyor , bir hamle yapıyor ve bu başladığı işlerde nelerle karşılaşacağını bilip ona göre hamle yapabilmesi çok büyük bir ayrıcalık sağlıyor. Kişinin hayatına katkısı çok büyük ...

    YanıtlaSil
  8. Benzersiz bir deneyim. Hayatınıza yön verin gerçeğe doğru.

    YanıtlaSil
  9. Başarı psikolojisi programı eğitiminden sonra hayatımda ne çok karar, hedef, amaç ve istek olduğunu ancak gerçeğe göre dizayn etmediğimde bir yere varamadığımı görmemi sağladı. Anlık çözümlerle günü kurtarmayı başarı sanarken aslında öyle olmadığını fark ettim. Kurnazlık yerine akıllılık, anlık haz değil sürekli haz, anlık çözüm değil toplamda çözüm ve toplamda başarıyı elde etmek isteyenlere mutlaka tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  10. Başarıyı istiyoruz. Peki bunu hak ediyor muyuz? Teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. İlgi çekici...

    YanıtlaSil
  12. Hayatımı anlamlandıran ve harika bir hale getiren eğitim...

    YanıtlaSil
  13. Ah başarı ah, bu uğurda nice yiğitler telef oldu. Ama bu eğitim sağlam bir eğitim... Bu yaşıma kadar aldığım en faydalı ve işe yarar eğitim oldu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. Başarının gerçek anlamını ve amacını bu eğitimde duyabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  15. Hayatta ki iyi kilerimden en en güzeli 👏🏻

    YanıtlaSil
  16. May we be able to benefit from the success psychology program and bring it into our lives.

    YanıtlaSil
  17. Güner Tozkoparan22 Nisan 2024 22:59

    Başarı nedir ve insan tüm süreçlerinde nasıl başarılı olur? Çok güzel ve faydalı bir seminer.

    YanıtlaSil
  18. Öngörülü olma ve her konuda olasılıklara karşı önceden tedbir alabilme marifeti ilgi cekici bir konuya benziyor

    YanıtlaSil
  19. Başarılı olmak istiyorsak bunun gerçek bir stratejisi olmalı dediğiniz yerde gelen eğitim

    YanıtlaSil
  20. Herkes mutlu ve başarılı olmak istiyor peki bunun için yapman gerekenleri biliyor muyuz şimdiye kadar aldığım eğitimler arasında en uygulanabilir yöntem leri bu eğitim de buldum harika bir kazanım

    YanıtlaSil
  21. Benzersiz Bir Eğitim Herkes tavsiye ederim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder